
Lees verder
Na zijn afstuderen in 2006 start Rob een internetbureau met focus op online marketing en data. Twaalf jaar later besluit hij het anders te doen: hij ziet dat veel bedrijven steken laten vallen in klantgerichtheid. Dat wordt zijn nieuwe missie. Met RAAKER ontwikkelt hij een methodiek voor de krachtigste vorm van marketing: mond-tot-mondreclame.
Meer over Rob de GrootDit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
Marketing gaat er in de kern om dat je mensen iets geeft wat zo waardevol is dat ze erover willen praten met anderen. Waardoor jouw boodschap een groter bereik krijgt. Dat kan door een onderscheidend product of een geweldige beleving. En dat hoeft niet altijd veel te kosten. Ga op zoek naar de kleine details die het verschil maken. Zorg voor een goede reden waar iedereen over praat, zelfs als jij er zelf niet bij bent.
Dit boek leert je HOE je vanuit jouw rol als ondernemer, manager of marketeer een effectieve strategie kunt ontwikkelen, gericht op het creëren van ambassadeurs onder klanten en medewerkers voor jouw organisatie.
Zorg dat je een eerlijk, oprecht én verdedigbaar verhaal hebt dat jouw doelgroep wil horen en je concurrentie niet zomaar kan kopiëren. Een verhaal waar jouw doelgroep bij wil horen en dat ze spontaan delen met familie, vrienden en collega’s.
Is dit boek alleen voor marketeers? Zeker niet. Ben je ondernemer, leidinggevende of werkzaam in sales, communicatie, personeelszaken of klantenservice? De inzichten, voorbeelden en tips kun je ongetwijfeld herkennen en inzetten in je dagelijkse werk.
mond-tot-mondreclame klantgerichtheid klantloyaliteit marketing ambassadeurschap klantervaring vertrouwen persoonlijke aandacht klanttevredenheid klantfeedback onderscheidend vermogen mkb klantbehoud bedrijfscultuur raakers raakmomenten authentieke marketing klantcommunicatie klantbeleving emotionele verbinding organische groei merkwaarden medewerkersbetrokkenheid strategie vijfstappenplan fricties wegnemen werkgeversmerk klantsegmentatie inspelen op veranderingen zorg voor een glimlach luisteren naar klanten implementatiestrategieën durf anders te zijn sociale bewijskracht marktpositionering duurzame marketingstrategie reviews veranker klantgerichtheid inbound marketing bedrijfsidentiteit status quo-bias social media employee value proposition motivatietheorie van herzberg return on investment
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books