
Lees verder
Rogier Heijning is partner & creative Friend bij Friends & Foes. Hij werkt al meer dan 30 jaar in marketingcommunicatie, vanuit creatieve functies is hij uitgegroeid tot een toonaangevend creatief strategisch partner voor uiteenlopende opdrachtgevers. Als medeoprichter van Plastic Whale, WasteBoards en WasteCraft weet hij hoe belangrijk het is om een Hero merkverhaal te hebben en uit te dragen.
Meer over Rogier HeijningMensen houden van helden. Helden gaan uitdagingen aan waardoor ze spannend zijn. We willen weten hoe hun verhaal verloopt en als we kunnen willen we ze ook helpen bij hun uitdagingen. Wat als je die heldenkracht ook kunt gebruiken voor jouw merk of organisatie? Zodat je met jouw merkverhaal meer impact maakt en een Hero Brand wordt?
Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt. Hoe dat werkt? Ieder verhaal bevat een held, en die held heeft een doel. Maar zonder strijd, zonder tegenstander of uitdaging kan de held niet ontwaken. Dit inzicht kun je nu voor jouw merk toepassen met The Hero Brand Approach. Zo ontketen je de kracht van heldenverhalen voor jouw merk.
"Met The Story Triangle, krijgt ook jouw merk een sterk verhaal. Het boek is een aanrader voor elke merkenbouwer en reclamemaker."
Dr. ir. Peeter Verlegh, Professor of Marketing VU Amsterdam
“Dit doe-boek stelt je in staat om te bepalen hoe je maximaal impact kunt maken met je organisatie. Door te bepalen waar je vóór strijdt, waar tégen en welke rol je wilt spelen om dat succesvol voor elkaar te krijgen.”
Willem van der Schoot Voorheen CEO FHV/BBDO and HAVAS Lemz. Nu founder Barnsessions.
merkarchetype optimist-archetype merkpositionering storytelling marketing brand story merkwaarden merkontwikkeling hero brand merkcommunicatie merkidentiteit story triangle corporate identity campagneopbouw positiviteit merkstrategie visuele communicatie branding hoopvolle communicatie merkbeleving merkmissie organisatiecultuur bedrijfscultuur maatschappelijke betrokkenheid communicatie merktaal merkverhaal merkpersoonlijkheid merkdoel merkvoorbeeld merkwaarde klantrelatie innovatie merkbelofte strategie doelgroep marketingcampagne merkwaardering merkdifferentiatie merkloyaliteit
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books